Monday 22 May 2023

Vandag se internetgebed vir jou: Heer, waar sal ons tog gaan?

Moeg gedra aan my vrag sonde
Siek en moedeloos van binne
Sien my Heer, vir u genade smeek
Sien my voor U kniel, O Heer
Hier voor u Kruis lê ek my neer
Om hier te leef of hier te sterf.

Oor en oor het ek vergeefs probeer
Op elk manier my pyn te stil
Nou is menslik hoop vergeefs
Net dit is oor, ten laas
Hier voor u Kruis lê ek my neer
Om hier te leef of hier te sterf.

Sou ek hier te sterwe kom
By die Vriend van sondaars
Weet ek dit is genoeg, O Heer
Nooit sterf `n sondaar by U voet
Hier voor u Kruis lê ek my neer
Hier kan ek, kan ek, nooit tot sterwe kom ...

(Vrye vertaling van ou Gesang ‘Lord to whom shall we go?
Rev George Wade Robinson 1838 tot 1877’ - Kliek hier vir oorspronklike)

No comments:

Post a Comment