Friday 12 May 2023

Fiksheidswenke uit die Bybel

Sangoefening:
Met dankbaarheid in jul harte moet julle Psalms en lofsange en ander geestelike liedere tot eer van God sing. (Kol 3:16)

Hand- & Knie-oefening:
Versterk daarom die slap hande en die lam knieë en loop die reguit pad. (Heb 12:12)

Hartoefening;
Skep vir my ‘n rein hart, o God, vernuwe my gees. (Ps 51:12)

Nekoefening: 
Wees nie bevrees nie, want Ek is met jou. Kyk nie angstig rond nie, want ek is jou God. (Jes 41:10)

Ontspanningsoefening: 
Werp al julle bekommersnisse op Hom, want Hy sorg vir alles. (1 Pet 5:7)

Sielsoefening:
Soos ‘n wildsbok smag na waterstrome, so smag my siel na U, o God. (Ps 42:2)

Gebedsoefening:
Ek strek my uit in gebed na U toe. (Ps 143:6)

[Klik HIER om na verlede Vrydag se oefeninge te kyk - dankie, Elmari, dat jy hierdie met ons deel!]

No comments:

Post a Comment