Wednesday 19 June 2024

Oomblik van stilte: Gen. 41:14

Toe laat Farao vir Josef roep, en hulle het hom gou uit die gevangenis uitgehaal, en hy het hom geskeer en ander klere aangetrek; en hy het by Farao gekom.

God kan jou omstandighede in 'n oogwink verander. Die Satan probeer jou gevange hou in jou sondes of in slegte onstandighede en siektes en kwale. As God jou roep, trek Hy jou nuwe klere aan, klere van geregtigheid deur sy Seun Jesus Christus jou bevestig. (sien Op. 3:5). Jy kan nie voor die Vader staan in jou sondige toestand nie, maar Jesus maak alles nuut vir jou.

Here, U het my geroep en uitverkies. U het my van die die bande van die dood uitgehaal en met nuwe klere aangetrek. U het my gewas en my ou kleed, al my sondes verwyder. U het my gereinig en ek sit nou in hemelse plekke, soos deur U alleen voorberei. Ek loof en prys en aanbid U heilige Naam. Amen.

[Aangestuur deur Pieter Swanepoel]

No comments:

Post a Comment