Thursday 27 April 2023

Waarvoor gebruik ons ons stemme?

Ons het gisteraand na 'n uitvoering van The Voice gekyk.

En nog een. 

En nog een.

Toe die dame die klikliedjie in Khoza gesing het, het dit my 40+ jaar teruggeneem.
As gesin was ons altyd lief vir musiek. Ons het almal gesing, mamma het enige instrument op gehoor gespeel, Lorraine het kitaar gespeel, en ek dink my liewe broer het stille hallelujas gesing, want om die middelkind te wees, kan aanmatigend wees in enige familie!

Nie een van ons kon egter preek soos hy kon nie, en ek onthou nog die preekstoel wat my pa vir Eugene gebou het van swaar maagdelike hout!

So, op baie maniere het ons enige talent gebruik wat die Vader ons gegee het. Dit bring my terug na die klikliedjie.

Ek het daardie liedjie gesing en het natuurlik nooit so goed geklik soos ons Khoza-vriende nie. Maar tóé het ek, ek het ook die Franse lied gesing, die nasale geluide van my tong laat afrol, en nooit 'n woord verstaan van wat ek gesing het nie!

Waarvoor gebruik ons ons stemme, loof ons, bou ons op - of breek ons ons huweliksmaats, ons kinders, ons kollegas af - met dit wat uit ons monde kom?

As dit seer is wat jy slinger, kan jy net sowel David se slingervel gebruik, net ... dis nie 'n Goliat wat jou woorde doodmaak nie.
  • Dit is 'n kind.
  • 'n Man,
  • 'n Vrou.
  • ' n Vriend.
Dit is net soos ek is, vat dit of los dit!
  • Nee!
  • Dis hoe jy kies om te wees!!!
Dit is om uit te leef presies wat jy as kind ervaar het.
  • Van 'n ouer.
  • ' n Onderwyser.
  • 'n Persoon in gesag - en nou leef jy uit wat jy geleer het!

Sit asseblief stil en dink.
Luister na jouself.

Ek moes myself nog steeds betrap dat ek mishandel, want dit is presies wat dit is.

Is dit regtig hoe God bedoel het dat die instrument wat Hy vir ons gegee het, toegepas word?
Dínk nie net wat jy sê nie, maar hóé.

Ek dank U, ABBA, vir die sagte stem van die Heilige Gees.
Van hoe U deur donderweer met ons praat.
Ritsel wind deur die bome.
Soos 'n baba se huil. Die borrel gelag van 'n kind.
Die fluistering van 'n soen.
Vergewe my Abba. Ek is verstom oor U geduld met my.

[Anoniem]

No comments:

Post a Comment