Tuesday 5 July 2022

Die seën van verstaan ...

Geseënd is jy as jy verstaan dat my hande bewe en my voete stadig geword het.
Geseënd is jy as jy daaraan dink dat my ore nie meer goed hoor nie en dat ek nie meer alles verstaan nie.

Geseënd is jy as jy weet dat my oë nie meer goed sien nie, as jy nie kwaad word wanneer ek die mooiste koppie laat val of omdat ek vir die soveelste maal dieselfde storie vertel nie.

Geseënd is jy as jy my toelag en my vra na die dae van my jeug.
Geseënd is jy as jy sagkuns met my omgaan, my stille traan begryp en my laat voel dat iemand vir my omgee.

Geseënd is jy as jy langer by my bly wanneer dit orals donker word en my hand vashou wanneer ek alleen die nag moet in; die nag van die dood.

Geseënd is jy.
Wanneer ek in die hemel kom, sal ek die sterre vir jou aansteek.

[Uit: Neem tyd om gelukkig te wees - Phil Bosman] 

Dankie, Meisie, dat jy Phil Bosman se waarhede met ons deel.

No comments:

Post a Comment