Thursday 21 July 2022

Hoe lyk die lewe van ’n ware dissipel van Jesus?

Theo Geyser gee die beste samevatting van wat 'n ware dissipel is. Maak hierdie samevatting jou eie in jou lewe as dissipel van Jesus.

– Dissipels laat toe dat ander hulle blinde kolle aan die lig bring.

– Dissipels weet wie hulle vandag liefgehad het.

– Dissipels leef met die regte vrae, nie met die regte antwoorde nie.

– Dissipels ken stilte voor woorde.

– Dissipels weet die koninkryk van God is binne-in hulle.

– Dissipels weet hoe om elke dag dood te gaan.

– Dissipels is gedurig besig om balke te saag sodat die splinters hulle nie pla nie.

– Dissipels kies transformasie bo informasie.

– Dissipels offer nie net gebede aan God nie, maar wórd die gebede.

– Dissipels weet dat elke goeie somer deur ’n goeie winter moontlik gemaak word.

– Dissipels leef vanuit die oorvloed van eenvoud.

Here Jesus, dankie dat ek u dissipel kan wees. Maak my gewillig in my diens aan U, sodat ander ook u liefde en genade deur my kan ervaar. Dankie dat ek voluit kan leef omdat ek weet U is altyd by my. Amen. 

No comments:

Post a Comment