Saturday 23 December 2023

Spesiaal vir pensioenarisse op die vraag: Hoe gaan dit?


Baie goed ... ek het vanoggend darem mos bo die grond wakkergeskrik.
Wel, opgestaan en self aangetrek.
Nie te goed nie ... ek het soveel pyn dat ek nie eens plek het vir almal nie.
Ag my, Vriend, ek kla nie oor my pyne nie, want ek kry dit verniet.
Dit gaan baie goed, elke pyn is op sy regte plek.
Ek is darem nog padwaardig, maar moet net nie my “bonnet” oopmaak nie.
Wel, wel, wel, ek kners op my agtertande en glimlag met my voortande.
Ek voel vandag soos ‘n kriek wat Doom ingekry het, ek beur al na die een kant toe.
Dit gaan op-en-af en heen-en-weer soos met ‘n bak jellie wat onrustig is.
Dit gaan tussen sleg en verskriklik.
Ek druk deur, al maak dit seer.

[Dankie, Rosetta, vir hierdie kies-in-die-tand-antwoorde.]

No comments:

Post a Comment