Friday 24 November 2023

PASOP VIR WOORDE!


Pasop vir woorde, woorde is kragtig en dra meer krag às wat jy besef. 

Om die volgende te spreek is om iemand ÓF jouself 'n vloek op te lê. 

Let op op jou woordeskat as dit soos volg daaruit sien. 
1 . Ek is altyd moeg
2 . Hy of sy sal nooit regkom nie.
3. My huwelik is net 'n gemors.
4 . Ek is so sieklik
5. Ek bly swaar kry.
6. Die onheil tref hulle of my altyd.
7. Ek is bestem om swaar te kry.
8. Ag, die Here hoor my nie (soek jy Hom 'n bietjie?)
9 . Die kinders maak my moeg.
10. Ek is maar altyd die swartskaap

Soos jy spreek só sal dit wees. Ons woorde is ons eie ondergang.
Wéés dus stadig om te praat en vinnig om te dink.
Die Woord sê dit wat in die mens se hart omgaan, so sal hy wees.
GOD het jou lief ... beoefen eerder "The Power of Positive Thinking!"

[Dankie, Babsie, dat jy hierdie met ons deel.] 

No comments:

Post a Comment