Thursday 7 May 2020

Share & care ...

God is not interested in our Comfort, but in our Character! Character, like Gold, is purified ONLY by fire!

Kan dit wees dat COVID-19 die harde kors van ons harte afgekrap het sodat ons nou eers begin besef dat daar mense is wat werklik in groot ellende verkeer!

Asof die twee klein woordjies  “Share & Care” nuwe betekenis begin kry! Meer mense begin nou bid, nie net vir hulleself nie, maar vir ander in nood!

Hoor u ook in jou gees die noodroepe van pyn en honger dag en nag, ver en nou al hoe nader?

Sal ons regdeur die nag opstaan en bid om die lewe van ons kinders wat op die hoeke van die
vergaan …?

Klaagliedere 2:18-22  Hulle hart roep na die HERE. Muur van die dogter van Sion, laat trane afloop soos ‘n stroom, dag en nag; gun jouself geen verposing nie, laat jou oogappel nie rus nie.  Staan op, skreeu in die nag by die begin van die nagwake, stort jou hart uit soos water voor die aangesig van die HERE, hef jou hande op na Hom, ter wille van die lewe van jou kinders wat versmag van honger by die hoek van al die strate.  Aanskou, HERE, en merk op aan wie U so gedoen het! Moet vroue dan hulle vrug eet, kindertjies wat op die hande gedra word? Moet dan in die heiligdom van die HERE priester en profeet gedood word?  Op die grond lê jonk en oud in die strate; my jonkvroue en my jongmanne het deur die swaard geval; U het hulle gedood op die dag van u toorn, U het geslag sonder verskoning.  U het soos op ‘n feesdag my verskrikkinge geroep van rondom, en niemand het op die dag van die HERE se toorn vrygeraak of ontkom nie; die wat ek op die hande gedra en grootgemaak het—my vyand het hulle omgebring ...

Klaagliedere 3:19-24  Dink aan my ellende en my omswerwing, aan die wilde-als en die gif.  As my siel terdeë daaraan dink, buig hy hom neer in my.  Dit sal ek ter harte neem, daarom sal ek hoop: dit is die goedertierenhede van die HERE dat ons nie omgekom het nie, want sy barmhartighede het geen einde nie;  hulle is elke môre nuut; u trou is groot.  Die HERE is my deel, sê my siel, daarom sal ek op Hom hoop.

Gaan lees gerus HIER die gedagtes by elke dag se Psalm.

Gaan lees Ps. 41 se stukkie  HIER. 

No comments:

Post a Comment