Friday 17 February 2023

Hulle het gesê - oor die ouderdom ...

Hoe ouer ons word, hoe korter word ons liggame en hoe langer word ons stories.
ROBERT QUILLEN

Tagtig is 'n wonderlike ouderdom ... as jy negentig is.
ABEL GREEN

Jy weet jy word oud as alles wat nie opdroog nie, begin lek.
WITCOFF SE WAARHEID

Ná 60 behoort almal van ons aan die swakker geslag.
WOODY ALLEN

Pret is soos lewensversekering – hoe ouer jy word, hoe meer kos dit.
FRANK KIN HUBBARD

Ek is nou op die ouderdom waar ek moet bewys dat ek net so goed is soos wat ek nooit was nie.
REX HARRISON

Ek is nou op daardie ouderdom waar ek niks meer met ’n knypie sout kan neem nie.
MATT WOHLFARTH

Die mense het drie ouderdomme – jeug, middeljare en: "Jy lyk wonderlik!"
FRANCIS SPELLMAN

HULLE HET GESÊ: "OUDERDOM IS NIE VIR SISSIES NIE."

Ouderdom is soos om ’n nuwe beroep te leer - en nie een wat jy self gekies het nie.
JACQUES BARZUN

Ek bly weg van natuurlike kos. Op my ouderdom het ek al die preserveermiddels nodig wat ek kan kry.
GEORGE BURNS

’n Volwasse is iemand wat nie meer vertikaal groei nie, net horisontaal.
KEVIN GOLDSTEIN-JACKSON

Ouderdom is iets wat nie saak maak nie, behalwe as jy ’n kaas is.
BILLIE BURKE

Die kuns is om groot te word sonder om oud te word.
CASEY STENGEL

Vesel is ’n eetbare stof wat goed is vir jou spysvertering en jou langer laat lewe, sodat jy nog ses of agt jaar lank vesels kan eet. 
RICK BAYAN

Jy weet jy word oud wanneer kinders begin aantrek soos wat jy jare gelede aangetrek het. 
DAVID BRENNER 

[Dankie, Valerie, vir hierdie tong-in-die-kies-waarhede.]

No comments:

Post a Comment