Monday 27 April 2020

Ds. Henk Calitz van Carletonville skryf ...

Ek wil graag vandag hierdie met julle deel ...

Dit was vir my n belewenis wat ek nog nooit ervaar het nie ...

Gisteroggend ry ek Parys toe met permit en gesigmasker.

Ek vat 'n Tannie huis toe, sodat sy kan bloed kry vir haar bloedkanker. Iets wat ek met liefde doen.

Terwyl ek terugry, word ek by die 3de padblokkade gestop.

Polisiemanne en -vroue. Die kaptein stap na my toe en vra my permit. Hy vra wat die rede was. Ek vertel en hy sê vir my ... What job do you really do? Ek probeer maar die standaard antwoord. "I am a MARUTI." 

Hy vat my permit en ID-dokument en vra dat ek dadelik moet aftrek ...

My moed is in my skoene en sien net hoe gaan ek vandag geboei êrens in n sel sit en 'n hele paar rand armer ...
Lees die res van die verhaal HIER.

No comments:

Post a Comment