Monday 12 September 2022

Vandag se internetgebed vir jou

Vader God, Skepper en Onderhouer,
ek verstaan nie die misterie van
u heilige en liefdevolle teenwoordigheid nie.
Maar ek weet uit ondervinding: Dit is ’n plek van vreugde.
Jesus Christus, Verlosser en Vriend,
rig my hart om in stilte by U te wil wees
en in u teenwoordigheid te rus.
Maak my bewus van u heerlikheid,
o Koning van die konings en Heer van alle heersers.
Heilige Gees, Gids en Leermeester,
dankie dat u konstante teenwoordigheid my hart verlig
en my wys om op u pad te loop.
Drie-enige God,
help my om dag na dag weer te kies om U te volg.
Mag u teenwoordigheid my so deurstraal met lig,
dat ander mense U in my sal raaksien.
En dat hulle nader getrek sal word na U –
U, Here, in wie se teenwoordigheid
die enigste ware vreugde te vind is. 
Rowland Croucher 

[Uit: Die groot gebedeboek, Piet Naudé, 2014]

No comments:

Post a Comment