Sunday 26 December 2021

Betaal jou belasting ...

'n Belastinginspekteur kom eendag by 'n Christen aan om vas te stel hoeveel belasting hy moet betaal. " Watter besittings het jy? " vra die gaarder. 
"Ek is regtig baie ryk," antwoord die Christen. 
"Gee my 'n lys van jou besittings, asseblief," wil die agent weet. 
Die Christen antwoord:
1. Ek het die Ewige Lewe, Joh. 3:16;
2. Ek het 'n huis in die hemel, Joh. 14:2;
3. Ek het vrede wat alle verstand te bowe gaan, Fil. 4:7;
4. Ek het onuitspreeklik vreugde, 1 Pet. 1:8;
5. Ek het liefde wat nie vergaan nie, 1 Kor. 13:8;
6. Ek het goeie en betroubare vriende (op WA en ook op FB), Spr. 18:24;
7. Ek ken geen vrees nie, Hebr. 13:6;
8. Ek het die kroon van die lewe, Jak. 1:12"

Die agent maak sy boek toe en sê : "Meneer, jy is waarlik skatryk, maar jou rykdom is nie belasbaar nie. "

JA, EK IS VERSEKER NIE BELASBAAR NIE, EN OOK IS EK NIE BELAS MET WÊRELDSE DINGE NIE!

[Internet]

No comments:

Post a Comment