Wednesday 31 July 2019

Ons Huis: Onthou jy nog?

" Dit was my oorle pa se gunsteling leesstof Waaroor my ma so baie baklei het: 'Ruiter in swart, Skrik Ruiter, Kaptein Duiwel, Arend, Saal 10, Eerste Liefde. Het self 'gelike' om dit te lees." Johanna Strauss

"Dis hoe my ma leer Afrikaans praat het toe ons na SA gekom het, hierdie en Patrys - onthou jul nog?" Dana Kostalova Van Niekerk

"Sal ons dit ooit vergeet! Veral Tanya en Sjang. Die Suid Afrikaanse Chinees met sy swart eyeliner. Die Wit Tier. Grensvegter. Arend. Takoeza. Ben Brand. Saal 10. Beau, die ontembare. Die Saboteur en Mark Condor. 'Oh my word.' Die jongklomp gaan nie weet waarvan ons praat nie." Ester Barnard

"Ek was in die laerskool en het dit skelm gelees, want dit was mos duiwels. Ons het onder mekaar geleen. Dan het my Ma die KEUR en KYK ook gekoop. Sy't dit elke week weggesteek, selfs onder die mat, maar ek't al haar tydskrifte skelm uitgesnuffel en weer mooi gaan bêre. Keur, Kyk, Ster, Nou, Sarie, Brandwag. Alles, sy't net nie die Huisgenoot gekoop nie." Tissie Dumond Davel

"Kan iemand vir my sê? Hoekom het ons ouers dit so gehaat dat ons die boekies nie mag lees nie. Ons het dit altyd weggesteek as hul aankom." Magda Coetzee

"Ek het dit gelees binne-in 'n skoolboek - as my ma in my kamer gekom het, het ek kliphard geleer,  as sy uit is by daai deur, verder gelees, hoe verlang ek nou na daai dae." Maggie Hirselman
Kyk ook hier vir nog foto's.

Bron: Nog heerlike onthou-jy-nogs!

No comments:

Post a Comment