Sunday 17 March 2019

Ons Huis: Kliniek se engele ...

Estelyn Coakley
Ons wil graag hierdie jaar 'n bietjie van die personeellede se gedagtes en gesprekke met die lesers deel. Op hierdie manier gaan ons mekaar ook beter leer ken en gaan Ons Huis werklik soos 'n tuiste voel.

Die eerste personeellid wat lukraak gekies is om 'n paar vragies te beantwoord, was Estelyn Coakley. Sy was juis op pad na 'n weeklange kursus in Bloemfontein, toe sy 'n vinnige paar minute afgeknyp het. Krediete wat hulle vir hierdie kursus kry, kan bydra tot verdere studiemoontlikhede

Vraag: Hoe lank werk jy al by Ons Huis?
EC: Ek is al 5 jaar hier.

Vraag: Wat is die lekkerste deel van jou werk by die kliniek?
EC: Ons lag elke dag by die werk. Ons hoor elke dag iets by die bejaardes wat ons dag opkikker.

Vraag: Wat is jou gunsteling kleur?
EC: Rooi, want ek dink dit pas baie goed by my gelaatskleur.

Vraag: Wat is jou gunsteling kos?
EC: Ek is nie iemand met fiemies nie, maar hoender is vir my heerlik. Ek is natuurlik baie lief vir kook.

Vraag: Het jy 'n boodskap vir die lesers en veral die plaaslike inwoners van Kimberley?
EC: Elke dag is 'n uitdaging, maar my werk is ook my passie. My hart gaan uit na só baie senior burgers wat fisies en finansieel mishandel word. Die verwaarlosing van die bejaardes in ons gemeenskap moet op almal se gewete rus. Ons gaan nog almal oud word. Bejaardes is baie blootgestel en só kwesbaar en tog vind ons dit goed om ons kop weg te draai, Kerke, die gemeenskap, maatskaplike werkers is maar enkele instansies en mense wat 'n helpende hand kan uitsteek. Die tuisversorgers kan soveel meer doen, as daar net meer hande is ...

Vrywilligers ons het julle regtig nodig. Kom kuier hier vir ons by Ons Huis en raak betrokke.

No comments:

Post a Comment